أخر المقالات
تحميل...

السبت، 20 فبراير 2016

حل مشكلة اغلاق جميع القنوات في ريسيفر opentel connect


حل مشكلة اغلاق جميع القنوات في ريسيفر opentel connect بعد انتهاء الاشتراك




الحل يكمن في مشاهدتك لهذا الفيديو وتنفيذ الخطوات بالضبط : 


شاركها مع أصدقائك!
تابعني→
أبدي اعجابك →
شارك! →

14 التعليقات :

  1. عندي نفس المشكلة في 2019

    ردحذف
  2. كنا بنفتح قناه الراديو arzkar2 وننتظر شوية ونجيب قنوات التليفزيون بتشتغل دلوقتى بنعمل الخوة دى والاشارة موجودة وكل حاجه وبردو بيكتب القناه مقفلة هل من حل

    ردحذف
    الردود
    1. حدا رد عليك عالمشكلة كمان عندي نفس المشكلة ما عم تطلع القناة

      حذف
  3. عندي نفس المشكله لو في حل يا ريت الرد arzak2 مش موجوده لو حد عارف التردد بتاعها يقولي أو حل المشكله ازي

    ردحذف
  4. كمان عندي ما طالعة ... شو ترددها ...شو الحل

    ردحذف
  5. كمان عندي ما طالعة ... شو ترددها ...شو الحل

    ردحذف
  6. نفس الامر ارجو الرد

    ردحذف
  7. نفس المشكله ارجو الرد

    ردحذف
  8. القناة غير موجودة وما تنزل في البحث

    ردحذف
  9. نفس المشكلة شو الحل بدي تردد ازكر ٢ الجديد

    ردحذف
  10. نفس المشكلة تردد القناة الجديد ؟

    ردحذف
  11. ياريت في حل نفس المشكله والقناه مش موجوده

    ردحذف